DAMAR NİCKLERİM

İLetişim İçin Reckless.58@hotmail.com


!..
KALBİ ATAN HERKEZE GİDERR…

SuS Haqan … ! BiTTi Herşey … !!!!!

Vakitsiz ölümlere akıttığım göz yaşlarım için Sürtük kader utansın

Sana ben Harammıydım qi HeLaLine GiTTİN?

Ummadıklarım adam olurken...
Adam dediklerim insan bile olamamı$... !

ßoşLuqun kuLesinDe asıLı kaLdım .SaLLandı hayaTım ve ayakLarım..hoşçakaL hayaT.!'qidişaTı qözüm pek tutmaDı..!'

aqLamakLı cümLeLer kurmuyorum .. sözLerime toz kaçtı sadece .

iNandıKLarınızLa ya$amazSanız YaşadıkLarınıza iNanırsınız .. !

..ßuqün Sana ü$üdüm ßen..

hep Derdim ya… Yha  Sen Ol hayatimda ya Ecel Olsun, Sonunda Sen oldun hayatımda Ecelde Yanında Kdv Oldu Güzelim.

Damarlarımdaki Kan Artık Durdu Hani çekip Gitin Ya işte bana O Koydu…

KinimLe Yaşaıp NefretimLe ÖLeceksin....

ßu işTe ßir YaLnızLıK Var..

artık atma kaLßim ßén öLümü özLéDim

Gidenin Dönüşü OLmaz Dönenin $erefi OLmaz..!

Kîn døLuyum "KAN" kuSuyøRum.

Simdi SeenLe ya$anan GüNLeri Ate$e weriOrum … !

Kaybedecek ßir$eyi øLmayan insan ya ; KAHRAMAN øLur , Yada SERSERİ !

anLatMaya kaLksam uZun süReR anLamayA kaLkma akLın qideR..

Siz EmeqLerqen ßen EmeqLi OLdum

İki Sözümden ßiri ÖLüm OLmusqen Hayata Tutunmamı NasıL ßeqLersınızqı ßenden

..uYkum gİbi geLsene..

Herşeyi Denerim ama YaLnız YapabiLcekLerimi Yaparım!

sözLéRim yaLanDı néFréT éDéméDim qi O’nDan…!

yOqLUun BiLє BєNi TєRq EdİoЯrR..!!!


Huzur Özür Dilemeli ßana uqRamadıqı HeRqün İçin

Her ßiten Şey ßaşLamak İstedigiyle Kalır ! ßende ßaşLamadan ßiten Cok şey var Örnegin:HayeLLerım

KâŁbimiŋ KırıŁdıqıŋı Görméyé Dâyâŋâmâyâcâqıŋı SöyŁémiştiŋ    
Kırârkéŋ GözŁériŋi mi Kâpâdıŋ ¿ ?

Bana Yeni Bir Resmini Gönder … Bende ki GözyaŞımda BoquLdu 

TuTaMaDııM éLLéR éLLéRiN oLDu

AdımLarına Dikkat Et DüŞLerime Basıyorsun

ѕEωîу0яυм Dİуi$iη αğιZ αLι$şкαηLιğιумιѕ... !
вαηα qєLi$Lєяİη α¢ıLαяıηDαη кαçışıηмış... 


Sewmek ßeni ßırakıp Nereye Gidiyorsun Demek DeqiL,Gittiqin YerLerde DUALARIMLA seni Koruyacaqım DiyebiLmektir!!!


HaNGi SöZü TuTTu KaDéRiM ? 

TaqıL ßana Hayatın Kararsın

Kader Bİze Orosbuya AŞık OLan DeLikanLı RoLünü Vermiş

Eskidendi O ...!

iÇine DeRT OLacaK Son bakıSım ..!

SΌή BάkıѕţάКі Ό Gözler kάldı aklımdά 

EsKiden  SEvdiqim Herşey Şimdi SatıLık...

SüsLü Aşk KeLimeLeri Yok Bende BakışLarım Yeter Adam Gibi Sevene...

DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé...

Ben NeFeS Alırken BiLe AzraiL’i Karsımda Göbeq aTarken Gördüm .. ! 

Şimdi Bin Güneş Doqsa Götüremez KaranLıqımı … !


'yapaßiLeceğime inandığım şeyLer için saßır ve sukunet ! ! ! :

BANA BİLMEDİĞİM ŞEYLER SÖYLEYİN..?.....

Seviyorsan ßenim OLursun Sevmiyorsan ELaLemin OLursun Kafama Takarmıyım Sanıyorsun İki Şişe Biraya Sende UnutuLursun

Kimsé sormadan kayboLsam göLgémdé hérşéyi unutsam dönérmiyimMm geriye?

beni saDeje ALLah yarqılaYablir..

qéçmi$é sakın qéçmi$ démé... qéçérkén ßéLki sana da qéçirmi$ oLaßiLir.

ßana İhtiyacın yoq Artık S€nin OLana İİ Baq...

c0q qißiym..Hiç qßym..waR qßiym..y0q qßym...RuhéNn HéP ß0q qßiym


Susmaq VeriLmesi Gereken En zoR CvpLardan Biridir … Ben SuSTuM İsteyen KonuSSun .. !


 %1oo KaLbSizim aRtık //

AqLına GeLirim AqLın Gider

TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan AnLamam..!

Benden Önce Öpülmüş Dudaklarda Bana Dair Cümleler Aramam Ben !

ßén soqaq lamßası deqiLim - hér 1o meTreDé bir baNa rasTLayamazSın..

2 dK DeliKanLı oLun PaRaSı NeYSe VeRiRiM

SöyLe SatıLık Aşkının Fiyatı Ne,SöyLe Değdimi ŞerefsizLiğine.Dünya Döndükçe Tek Gerçeğim Şu; ''SeNiN İçiN DıŞıN KaHPe''...


Né İsTanßuL 1 Déniz Né Sén 1 qémi ßu kaFayLa qidéRsén cOk sikérLéR séNi

Ne İçin Yaşadıqımı BiLmiosam Bi Hİç İçin ÖLürüm
 
Arkamda Kaçtı DemesinLer Dİye Yaşıyorum ßen


Yazıq HayeLLerimiz Yarıda ßiLe KaLmadı

Kendin Kadar AkLımdasın

KaLßin Kadar Konuş

iLk giden sen değiLsin korkma..aLışTım yanLızLığaa

KahbeLik GizLi YapıLır ama GizLi kaLmaz

BENİ BİLEN BİLİR.TANIYAN TANIR.İSTEYEN KALIR.İSTEMEYEN YOL ALIR..

Ağzımdan Çıkan Sözün €siri OLmam , Sonundaki Her Hesabı Yapmışımdır.

Verdiğin Sözü Tut , Verdiğin Söz ELimizde KaLırsa , Sana Sokucak Çok DeLik ßuLuruz!

İnançlar İnsanın Vicdanındadır Kimseye İnancım İçin Hesap Wermek Zorunda Değilim /Değiliz...

ßakire AşkınLa ßana İLk GeLen Sen DeğiLmiydin , ßen Yokken ßozduLarmı O Saf Aşkını YazıkLar OLsun. ßozduranada SeLam OLsun.

2. EL Sevqine ßirinci Sınıf Değer Werdim. Sattın ßeni Kendi DeğerinLe


Takıl bana hayatın renklensin. Fazla takılma gökkuşağına dönersin

Kalbinin ßin Parçaya BöLünmesini İstemiyorsan, Sana Aşık OLmayan ßirine Aşık OLma...

KraLın Yanında KraLiçe OLmak Varken Pezevenkin Yanında Orosbu OLdun Ama OLsun Layıq OLduqun Yeri BuLdun

Bana aşkların en büyügünü yaşatıp. Dert dime Dert Katıp. Beni Bu Dünyada YanLızLığa Satıp. Gidenin ....... canı sağoLsun


Benim Sevdam Sevipte Kavuşamayanlardandı Benim Sevdam Anlatılmaz Yaşanırdı..!!!

ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!

Ya Severim Sonuna Kadar Ya Tanımam Ölene Kadar

ßilemem ßelkide O ßöyle Mutlu!!!

Bes Para Etmez Ruhun wardı..Onuda Seytana Satmıssın


Kaderimi Sen Çizmedin Ki Ölümüm Elinden Olsun

Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. 

 

 

Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?



Ne Korktuqum Var Ne Kactıqım Var
ßen Bu 3 KuruşLuk Dünyaya Meze OLcak Adam DeqiLim

» Nê ô güZêLîm âGLîyOrMûsûN..? êRkêK bûGün sêVêR..yâRîn bêZêR.!SêNîn dêdigiN ô LêyLâ MêCnûN â$kLâRi bû zâMândâ Nê GêZêR« 

Sadakam  OLsun Sana Yaşamam

    

Cüzdanım esrar Dolu qİdiyorum Hayat Kumarına,Dünyaları kaybettim qülüşün 10 nUmara

 AsMısım Bı Resmını Karşımdakı Duvara Her Sana Bakışımda Yaparım Bı Cıqara

HaNi Bana D€miştin B€n Sadece Namusum Ve Şerefim İçin Savaşarım Die;Ewet HaqLısın İnsan Kendinde OLmadıqı Bir Şey İçin Savaşır

Varmı ALan Yoqmu Arttıran Açık Arttırmada YaLan Sevdan...

 

Benim Olan Benimdir Olmayan Köpegimdir ...

 

ßen GüzeLe GüzeL demem ! Kafam GüzeL oLmadIkçA  Seviyorsan Mutlu Et Sevmiyorsan siktir Et

 

Kendini özetLemiş bir Cocuqum Ben ….

inandıqımın peşinden qidecek kadar Asi.....

ihaneTi bıçakLayacak kadar KaTiLim... 



Ya KabuLLenir Burda KaLırsın Yada Arkanı Döner 
YoL ALırsın



Dalımızı ßudayanın
Ağacını KESERİZ!!!



...ALem aLem OLmadıki ßiz Kral OLaLım...



Ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat 


Ben 'SeN SeN' die bittim Kızım ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm Kızım,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!

ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı..??


Bizim OLduqumuz yerde Her şey Bizim YüzümüzdendiR…!

Serseri Olup Yataklarda Unuttuklarımızda Değil, Delikanlı Olup Elini Bile Tutmadıklarımızda Aradık Aşkı...!!!

oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! 

Her Şey Üstüne Geliyorsa,Belki De Sen Ters Yönde Gidiyorsundur..!


Düşkünsém, Kötüysém, Déliysém Kimé Né ßundan ?

ben hayatla oyun oynamısım siz oyuncaklarım oldunuz ben hayata parmak atmışım siz kim oldunuz?

berduş oldum şeRefsiz sokakların kahpe kaldırımlarında !

Öyle bir yar severim ki ilaha tapar gibi tapar anama bakar gibi bakarım ama dudağında ruj arkasında puşt görürsem anam avradım olsun benzin döker yakarım....!!! 

Yok, Bu Kez Bakmayacağım, Rahat Ol Sarılmayacağım Da Ama Ne Olur Cevabını Söyle Ve Git.. Senin Kadar Dayanıklı Olamayacağım Için Git..
Vazgeçeceksinki Vazgeçilmez Olasın


Küçücük bir Cocukken ben,oyuncak bebegimin saçı koptu diye aglardım şimdi jiletim kırıldı diye aglıyorum

 

SuskunLuqumun Tek Suçum!!!!

Konuşacak Bir Şeyim OLmadıqından DeqiL SöyLeyecekLerimi BiLdiqinden SUSTUM!!!

ßenden Sana, SöyLemesi Zor, Yazması koLay ßir KeLime; Hoşçakal...

AnıLacak Bi ^Adın^ BiLe Yoq..!

 

Senin YoLLarın Sahte Adın Olmuş Kahpe  Ne Oynayacak Tiyatro BuLursun Ne de Sahne


N€   Kimseden YoL ALırım Nede RoL, ßen Hayat Senaryosunda ALtın PortakaL ALdım Sen Rahat OL

HER ADIMDA ADLİYE OLDU YOLUMUZ,KİMİ SEVDİYSEK FAÇA DOLDU KOLUMUZ,HER NE KADAR MERT OLSAKTA ÇAKAL OLDU SONUMUZ,YİNEDE ADIMIZ DİLLERDE BE GÜLÜM


Amaç Uğruna Kurulu ßir Hayat Yok Onun İçin Ne Kimseyi Kendime Örnek Alırım Nede Kimseye ßenzemeye Çalışırım!!

*Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi

 

Kaybettin ßeni Azar Azar, ßu Saatten Sonra ßuLsan Ne Yazar

oLüm GéLdiği Zaman YaniMa GéLMé.. Bén AzRaiLLé'Dé HéSap KiTap Yaparim !!


ESKİLERİ HİÇE SAYANLAR BİLMİYORLARMI YENİLERDE BİRGÜN ESKİYECEK..!!!


ESRAR TOHUMU TOPRAĞA KARIŞTIĞINDA GÖZYAŞLARIN HASRETİMLE BULUŞTUĞUNDA BU CİGARADAN HER DUMAN ALIŞIMDA HİÇ AKLIMDAN CIKMIOSUNN BE GÜZELİM

Dikkatimi Çekmez Kimse Dikkat Ederim İşime qeLirse

 

Bizi Sarhoş Eden İçtikLerimiz DeqiL Bi KAHPE Yüzünden DüşündükLerimiz

 

ÖLumune vurdun öLümüne Terket.. NaSılSa içimde Koptu kIyamet....! Git iStedigin Yere Git GönLünce Cehenneme Kadar YoLun var.. Yeterqi Yeterqi ßirdaha ßana DönüŞün oLmasın..dµrdµ kaLßîm.

 

Yaşadıqım HiçBirşeyden Piman DeqiLim Öfkem YaşamadıkLarıma

Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya.

Bizim BeLimizdeki SiLahtan DeqiL Yüreqimizdeki Sevdadan KorkarLar

Kaç kere kovuldum cehenneminden,Kaç kere zorla cennete sokmaya çalıştılar beni, Şerefsiz sevdalarımın hesabını tutardım önce

ALayına Gitmem... ALayı GeLir Ayaqıma

 

Bir Dilek Tut Hayatim Kayiyor..

 

Boş ŞiseLerin Deqil Geçmeyen Günlerin Sarhoşuyum

 

Eskiden Tozpembe HayeLLerim Vardı Şimdi Pembesi Gitti Tozu KaLdı

 

Yiğit OLan Yürüşünden Aşık OLan Yaşarken ÖLüşünden Beş Para Etmeyende Gülüşünden BeLLidir

 

 

Bize Bir Dünya Verdiniz İçinde Yaşanacak Birşey Vermediniz

GüLen Gözlerime Bakıp Sanmayın Bahtiyar, Attıgım Her kahkahada BinLerce Gözyaşı Var..
 
 

Aşk SevgiLinin Dudaqından Öpmek Kadar Ucuzsa Bende O aşkı Satacak Kadar Şerefsizim..


Gözlerinden Yaş BiLe Akmadı Bir qün qüLdürmedin Kahpe SevqiLi..


 

 

 

Biz İnce BeL ELa Göz Sütun Bacak Hastası DegiLiz GüzeLim Gümbür Gümbür yürek DiLedik Kavgamızda,AteŞin Yanında Barut Barutun Yanında Ates OLsun Diye Sevdİk Ama AnLamadıLar

 

 

Ya Benim OL HerseyinLe, Ya Da Unut HerseyimLe


 

 aDıNı AlÇaK kOyDuM kAçIp GiTtİğİn İçİn..GiDiŞiNiN aDıNI öLüM kOyDuM bEnİ öLdÜrÜpTe GiTtİğİn İçİn We KeNdİ aDıMı AlÇaK kOyDuM..!!SeNi HaLa DeLiLeR gİbİ sEwDiĞiM iÇiN

 

ÖLmek için sebebim Yoq AmA yasamaq İçİNdE SINIRDAYIM


 

Bitti diyorsun

Tek bir Kelimeyle

Kan

döküyorsun..


 

Bir Çerçeve Astım Odama içi Boş Önemi Yok, Neden Diye Sorma Neye

Baksam Seni Görüyorum Nasıl OLsa..

 

MutLuLuklar DiLerim Yeni Aşkında Sen Beni Düşúnmeden Yaşamana Bak Senin DertLerin Varya Benim Yanımda Ben OnLarLa Yaşarım Sen Keyfine Bak

 

Kral Gibi Yaşayıp Köpek Gibi Ölmektense

Köpek Gibi Yaşayıp Kral Gibi Ölürüm

 

 

Bize YoL Verene Biz Otoban Kurarız..

 

Kârânlîğîn pêzêvênk ølûp yâlnîzlîğî bânâ sâtmâsînâ, yâlnîzlîğîn ørøspû ølûp bênîmlê yâtmâsînâ, dûşlêrîmîn pîç kaLmâsînâ âlîştîm ârtîk

 

Yorum Yaz